نمایشگاه بینالمللی صنعت ساختمان تهران با هدف ایجاد ارتباط بین اصناف و صنایع مرتبط با ساختمان، تامین نیازمندیهای مشتریان، رونقبخشی به صنعت ساختمان و معرفی آخرین دستاوردها و تکنولوژیهای صنعت ساختمان و صنایع وابسته برگزار شده است. برند رونیکس بهعنوان برندی پیشرو در صنعت ابزار کشور نیز در این نمایشگاه حضور به هم رسانده است. در ادامه، گفتوگویی با قائم مقام مدیر عامل و عضو هیئت مدیره این شرکت را می خوانید.
یکی از شعارهای اصلی رونیکس در نمایشگاه، نمایش قدرت و کیفیت محصولات است، رونیکس در این روزها چگونه توانسته این موضوع را محقق کند و قدرت و کیفیت محصولات را چگونه به نمایش گذاشته است؟
امسال نخستین سالی است که رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور پیدا کرده است و اصلیترین هدفمان نیز گسترش ارتباطات با مشتریان و کم شدن فاصله با مخاطبان است. برای ما این نمایشگاه نسبت به رویدادهای تخصصی دیگر بسیار با ارزشتر است؛ چراکه صنعت ساختمان ارتباط زیادی با چندین صنعت دیگر دارد و اینگونه میتوانیم مخاطبان گستردهتری را شناسایی و نیازسنجی کنیم.
هدف اصلی رونیکس از حضور در نمایشگاه چیست؟
رونیکس برخلاف افرادی که صرفا به دنبال نمایش هستند، تلاش میکند که در عمل نیز خودش را ثابت کند و در این راستا، نخستین و مهمترین بخشی که به چشم مخاطب میآید، تنوع محصولات است که در نمایشگاه صنعت ساختمان، میتوانند آن را به چشم ببینند. نوع معرفی محصولات رونیکس برای بازدیدکنندگان به خوبی قابل لمس است. شاید مخاطب بتواند بسیاری از ابزارهای مورد نیازش را در فضای مجازی تهیه کند ولی قابل لمس بودن محصولات و دیدن کیفیت آنها از نزدیک، بسیار با ارزشتر است.
شما مهمترین نوع تبلیغ را چه میدانید؟
مهمترین تبلیغ، انتقال تجربه استفاده از محصولات توسط مصرف کنندگان است و ما جزء معدود برندهایی هستیم که مخاطب در لایههای زیرین به ما در زمینه معرفی محصول کمک میکند. ما به واسطه و اعتبار پیشزمینه ذهنی و ذهنیت مثبتی که در ذهن مخاطب در حجم زیاد ایجاد کردیم، با این پرزنتی که در نمایشگاه ارائه دادیم، نمایش قدرت بسیار خوبی شده است. به باور ما برای رقم خوردن یک اتفاق خوب، همه قسمتها و چرخدندهها باید خوب کار کنند.
محصولات رونیکس تا چه اندازه تلاش دارند به روز باشند؟
ما تابع بهروزرسانی صنعت در دنیا هستیم و موظفیم به عنوان کسی که مسئولیت بار تامین ابزارآلات مورد نیاز صنعت در کشور را به دوش میکشد، تلاش کنیم تا با شناخت روز دنیا از صنعت و برای احترام به مخاطب همیشه به روز باشیم و تغییرات ما هم بر اساس استانداردهای جهانی است و چون ما پرچمدار این عرصه هستیم همیشه تلاشمان بر به روز بودن است.
میزان تاثیرگذاری نمایشگاه برای ثبت برند رونیکس را تا چه اندازه میدانید؟
ما هیچگاه تارگت فروشی نداشتیم و نداریم. هدف اصلی ما ارتباط است و هیچگاه برای هیچ برندی نباید این اتفاق بیفتد که برای برخی موارد برقراری ارتباط خود با مخاطب را از دست بدهد. بزرگترین اتفاقی که برای یک برند رخ میدهد این است که مخاطب عام بدون واسطه با آن برند ارتباط برقرار کنند.
نمایشگاه هر استانی برای آن اهمیت بسیاری دارد اما نمایشگاه بینالمللی صنعت ساختمان در کل ایران، یکی از بهترین راههای برقراری ارتباط با مخاطبان عام است که 100 درصد تاثیر مثبت خواهد داشت و این تجربهای است که بعد از این نمایشگاه هرسال آن را تجربه خواهیم کرد، چون ما هیچگاه از پشت میز نمیتوانیم نیاز مخاطب را بشناسیم و با او ارتباط برقرار کنیم، به نظر من هر برندی باید در پایینترین لایهها باشد تا بتواند جدیدترین واصلیترین نیازهای مخاطب را دریافت کند و برای بهبود بخشیدن و اصلاح سیاستهای خودش تلاش کند.
نظر شما